sábado, 30 de abril de 2011

UN POEMA DE MANUEL MARÍA: "O CHIFRE"

Os alumnos de 4º de Educación Primaria están preparando unha canción para cantar no festival do Día das Letras Galegas.

Trátase dun poema de Manuel María: "O chifre". A interpretación é de Suso Vaamonde. 



Eu teño un chifre chifreiro.

Eu teño un chifre chifrón

tan silbador e algareiro

que a todos chama a atención.



Eu teño un chifre chifreiro

que mo mercaron na feira.

O seu silbo silbador

resoa na aldea enteira…!


Eu dou ordes co meu chifre,

ando a ordear con silbatos:

Que frolezan as roseiras,

que chien ben os paxaros…!



Que maduren as cerdeiras,

as figueiras i os mazairos!

e que veñan ben cargados

de xoguetes os Reis Magos!



Teño un chifre de verdade!

Teño un chifre verdadeiro!

Non quero chifres de pallas

nin de cascas de salgueiro…!

clica no reproductor para escoitar a canción






No hay comentarios: